Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències, mitjançant l'anàlisi de les teves hàbits de navegació. Pots obtenir més informació a la nostra Política de Cookies.
Prem el botó 
"X" per confirmar que has llegit i acceptat la informació presentada. Després d'acceptar, no tornarem a mostrar-aquest missatge. 

Condicions d'Enviament / Lliurament

   Els productes oferts amb estoc en tenda, són enviats en el termini de 24/48 hores un cop rebut el pagament. Si el producte no el tenim en estoc, el termini de lliurament és de 7/8 dies hàbils des de la formalització de la comanda i rebut el pagament. Treballem directament amb les millors marques d'electrodomèstics.

  Sempre amb les garanties oficials de les mateixes.

  Mantenim en tot moment informat al client:

- Procés de la comanda i termini de lliurament.

- Concretem dia i hora de lliurament.

Servei de lliurament de grans electrodomèstics

  Quant costa el servei?

  El cost és l'indicat en la nostra pàgina en introduir el producte al cistell. En general per als grans electrodomèstics és de 20 € per a Barcelona ciutat , excepte els frigorífics Side by Side el cost és de 60 €. (El preu és per lliurament independentment que siguin diverses peces o solament una).

  M'ho pujaran al pis?

  A Barcelona, el servei de transport corresponent als grans electrodomèstics consisteix en el lliurament al seu domicili, incloent la pujada al pis, connexió de l'aparell i retirada de l'usat, si ho desitja.

  Realitzaran la connexió i posada en marxa?

  Efectuem la connexió als serveis d'aigua, desguàs i connexió elèctrica, sempre que aquestes estiguin en les condicions requerides. No podrem efectuar actuacions en elements externs a l'aparell entregat, com aixetes defectuosos, orificis en mobles, desguassos taponats, etc.

  Què aparells connecten i posen en marxa?

  Tots els electrodomèstics de lliure instal·lació com rentadores, rentavaixelles, frigorífics i assecadores es posen en marxa gratuïtament. Els aires condicionats, forns, fogons, campanes o electrodomèstics integrables els pujarán igualment al pis, però la seva instal·lació té un cost addicional (consultar cost i possibilitat d'instal·lació).

  Retiraran al meu electrodomèstic usat?

  En el mateix moment de lliurar el nou electrodomèstic, li retirarem l'usat. Si us plau, comprovi que anteriors reformes en l'habitatge no impedeixin el pas de l'aparell.

  I si no passa per l'escala?

  És responsabilitat del comprador comprovar que el producte comprat, per les seves dimensions, podrà ser pujat al domicili per l'escala d'accés i que les dimensions de les portes de l'interior de l'habitatge siguin de l'ample suficient. En cap cas es retornarà l'import del transport en cas que el producte ens sigui retornat per no cabre pels accessos a la vivenda. No ens és possible fer el lliurament per finestres o balcons.

  Garantia de Devolució

   Si heu rebut qualsevol article a través de Electrogusta, disposeu de 14 dies des de la recepció de la comanda per exercir la possibilitat legal d'obtenir el reemborsament o el canvi del producte. Només heu de sol·licitar la devolució indicant nom i cognoms del titular de la compra i el número de comanda per correu electrònic a web@electrogusta.es

   Qualsevol devolució sense aquesta prèvia comunicació no serà recepcionada. Per poder admetre la devolució haurà d'estar tant el producte com el seu embalatge en perfectes condicions, sense ratllades ni embalatge trencat o deteriorat i incloent tota la documentació que acompanyi el producte així com els seus accessoris. El client haurà de realitzar un correcte empaquetat que asseguri el seu transport sense danys. Un cop rebut i comprovat pel nostre personal que el producte està en el mateix estat en què va ser enviat, es procedirà al reintegrament del seu import conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client (es reemborsarà l'import íntegre del bé adquirit, en cap cas es reemborsarà l'import del transport).

   La devolució del material ha de ser en tot cas amb tots els embalatges, accessoris, instruccions, i complements d'origen, i en estat satisfactori. En aquest cas les despeses d'enviament i recollida aniran a càrrec del client.

   Electrogusta es reserva el dret de canviar-lo o abonar l'import en cas contrari.

   En casos d'ús excessiu del bé no s'acceptarà la devolució. Un producte que ha estat usat i / o manipulat perd valor en el mercat, tot i estar en perfectes condicions, pel que el seu valor de reemborsament no pot ser l'inicial de compra.

   Electrogusta informa que la devolució dels següents productes no serà en cap moment possible:

   Tot tipus de productes relacionats amb la cura personal, salut i higiene.

   Tot tipus de productes que requereixin una instal·lació fixa professional i hagin estat instal·lats: campanes, forns, Vitros, fogons, escalfadors, calderes, aires condicionats portàtils, aires condicionats tipus splits, sostre, conductes ...